Intrebari Frecvente

mobila intrebari

1. Cum cumpar? Cum trimit o comanda?
         Puteti comanda in urmatoarele moduri: online, adaugand produsele in cosul de cumparaturi sau prim email la comenzi@kalithea.ro, trimitand toate datele necesare livrarii si facturarii.


2. Cum se face livrarea produselor?  Cat costa livrarea si ce optiuni exista pentru livrare?
          Dupa trimiterea comenzii, veti fi contactat telefonic de catre departamentul nostru de vanzari pentru a stabili toate detaliile de livrare. In Bucuresti si zonele limitrofe livrarea o facem cu autoturismele proprii. In tara livrarea se face prin Curierat Rapid. Costurile de livrare variaza in functie de produsele dorite. Adaugati produsele in cos si in sectiunea Livrare veti vedea optiunile de livrare si costurile.

Mobila se livreaza demontata, in colete, cu instructiuni de montaj. Contra cost, doar in Bucuresti, oferim si servicii de montaj (aproximativ 15% din valoare comenzii dar nu mai putin de 195 de lei deplasarea)


 3. In cat timp primesc produsul comandat?
          Termenele de livrare variaza in functie de mai multi factori. De regula comenzile se livreaza intr-un interval de 5-7 zile. Anumite produse au termene mai mari de livrare, termene ce sunt specificate in pagina de produs. Dupa plasarea unei comenzi veti fi contactat si de comun acord vom stabili data de livrare.


4. Ce contin coletele?
          Toare produsele comandate se livreaza demontate. Coletele contin instructiunile de montaj si toate feroneria necesara montarii produsului (suruburi, manere, balamale etc)


5. Cum se face plata?
          Plata se poate face fie cu cardul online, existand optiunea si de plata in maxim 8 rate daca aveti un card de credit (ex: Card Avantaj). Alternativ puteti face plata produselor la livrare, cu mentiunea ca pentru livrarea oriunde in tara, prin Curierat rapid, solicitam achitarea in avans a unui minim de 50% din valoarea comenzii. Dupa ce plasati o comanda, indiferent de modul de plata selectat, veti primi prin email o factura profroma. Folosind proforma veti putea face transfer sau depunere in cont bancar. Deasemeni pe factura exista si un link de plata cu cardul online, astfel puteti plati cu cardul doar avansul solicitat de 50%.


6 Executati mobila la comanda? Care sunt conditiile si pasii pentru mobila la comanda?
          Nu realizam mobilier la comanda, dupa dimensiunile si schitele clientului. Deasemeni nu ne deplasam la adresa clientului pentru a efectua masuratori. Totusi la anumite produse standard, contra cost, se pot efectua mici modificari de dimensiuni. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati prin email la comenzi@kalithea.ro


7. Ce se intampla daca mobila este avariata, care sunt conditiile de retur?
          Conform legislatiei in vigoare clientii au dreptul să returneze produsele comandate, fără alte penalităţi, în termen de 14 zile calendaristice.


8. Ce perioada de valabilitate au promotiile? Pot beneficia de pretul unei promotii dupa expirarea acesteia?
          Atunci cand exista promotii, reduceri si vouchere cadou veti gasi specificat clar, in cadrul paginilor de produs data la care promotia va expira. Promotiile sunt valabile strict in limita stocurilor disponibile. ne rezervam dreptul de a modifica oricand preturile fara instiintari prealabile.


9. Produsele comandate online vor arata exact ca pe site?
         Majoritatea imaginilor prezentate pe site sunt reale. Totusi trebuie retinut ca imaginile au doar caracter informativ. Toate produsele sunt insotite de descrieri, caracteristici, dimensiuni si culori disponibile de aceea va sugeram sa parcurgeti cu atentie toate informatiile din paginile produselor.


10. Care este garantia produselor?
         Toate produsele au garantie de minim 2 ani.


11. Cand si cum pot anula o comanda?
          In cazul produselor standard puteti anula comanda oricand pana la momentul expedierii propriu-zise. In cazul produselor la comanda in momentul in care ati achitat avansul produsul intra in lucru - puteti deci anula comanda inainte de plata avansului.