Livrare si Retur Mobila

Kalithea asigura livrarea mobilierului comandat atat in Bucuresti cat si in intreaga tara.

Transportul mobilei la domiciliu va fi programat in functie de graficul intern de livrari.
Dupa trimiterea comenzii, veti fi contactat telefonic de catre departamentul nostru de vanzari pentru a stabili toate detaliile de livrare. Livrarea se efectueaza cu mijloace auto proprii sau prin firme de curierat rapid, iar produsele vor fi livrate pana in fata imobilului in care dumneavoastra aveti domiciliul sau sediul.

1. Costuri de Livrare

In Bucuresti:
- Pentru comenzile peste 1000 de lei livrarea este gratuita, pana in fata imobilului.
- Pentru comenzile sub 1000 de lei costul transportului este de 50 de lei
- Pentru Ilfov si localitatile limitrofe Bucurestiului (in limita a 10 km) costul transportului este de 100 de lei.

In provincie livrarea se face fie prin curierat rapid fie prin alte firme de transport. Costurile unei livrari variaza in functie de valoare, greutate, volum, produse si orasul de destinatie. Dupa ce ati plasat comanda veti fi sunat si vi se va comunica costul si termenul de livrare. In cazul comenzilor cu livrarea in tara se solicita achitarea in avans a 50% din valoarea comenzii, restul urmand a se achita ramburs la livrare.

2. Termen de Livrare

Dupa confirmarea comenzii se stabileste impreuna cu clientul o zi si un interval orar de livrare.
Desi incercam zilnic sa satisfacem nevoile tuturor clientilor nostri, nu putem garanta mereu livrarea la ore fixe din zi. In schimb clientul va primi, in ziua aleasa de el, un interval orar in care se va face livrarea.
Pentru clientii care doresc livrari urgente sau la ore fixe, la costurile de livrare deja prezentate se pot adauga cheltuieli suplimentare.

3. Conditii de livrare

- Transportul este asigurat doar pana in fata cladirii clientului sau pana in cel apropiat punct in care masina poate parca. Clientul trebuie sa se asigure ca are cu cine sa descarce si sa transporte marfa livrata. Transportul produselor de la masina pana la locuinta cumparatorului nu este obligatia conducatorului auto.
- Daca marfa nu poate fi livrata din cauza clientului (adresa incorecta, numar de telefon gresit etc) intreaga raspundere pentru neplacerile cauzate de intarzieri, apartine clientului.
- Mobilierul se livreaza la colet, sub forma de kit ambalat in cutii de carton. Coletele includ feroneria si instructiuni de montaj. In cadrul pretului prezentat in pagina de produs nu se include si montajul.
- Comenzile se preiau, se prelucreaza si livreaza in limita resurselor disponibile si in functie de graficul intern de livrari.
- Nu ne asumam raspunderea pentru intarzierile datorate cauzelor de forta majora (inundatii, cai de acces inzapezite, impracticabile etc). In acest caz, transportul se va reprograma in functie de posibilitatile de transport.

4. Politica de returnari

Potivit legislatiei in vigoare, clientii (persoane fizice) au dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Orice retur trebuie să fie precedat de o notificare a intenţiei de retur. Această notificare se poate face pe mail sau impreuna cu produsele, in termenul prevazut de lege. Returul trebuie să fie însoţit de următoarele documente: factură, chitanţa (curier), notificare. Clientii trebuie sa mentioneze în notificare dacă doresc rambursarea banilor sau schimbarea produsului. În cazul în care nu se respecta toate condiţiile de retur, ne rezervam dreptul de a nu accepta returul.

In cazul în care produsele la care se solicita returnarea prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate, Kalithea are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o anumita suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciului. În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 14 zile de la retur. In acest cost intra doar valoarea produselor,nu si transportul aferent comenzii sau costul altor servicii.

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna: produsele executate dupa specificatiile consumatorului, produsele distinct personalizate, produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid sau produsele comandate online care sunt ridicate direct din magazin. In cazul produselor executate la comanda clientul poate pierde avansul achitat daca din motive ce nu tin de vanzator comanda nu a putut fi finalizata la timp si livrarea nu s-a putut face.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, Kalithea are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand. In cazul in care Clientul solicita inlocuirea produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale. In cazul in care Clientul a returnat un produs si solicita inlocuirea, iar Kalithea nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, aceasta va oferi Clientului contravaloarea produsului sau alt produs in cazul in care Clientul accepta acest lucru. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre Client. In cazul solicitatii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. Aceste dispozitii se aplica conf. O.U.G. 34/2014.

Pentru informatii suplimentare nu ezitati sa ne contactati la 0756.648.652 sau la office@kalithea.ro

 

Livrare_Mobila