1. Cum cumpar? Cum trimit o comanda?
Comenzile se trimit doar online, adaugand produsele in cosul de cumparaturi. Detalii suplimentare despre procesul de comanda poti citi si in pagina Cum Cumpar mobila?
2. Cum se face livrarea produselor? Cat costa livrarea si ce optiuni exista pentru livrare?
Dupa trimiterea comenzii, vei fi contactat telefonic de catre departamentul nostru de vanzari pentru a stabili toate detaliile de livrare. Mobila se livreaza demontata, in colete, cu instructiuni de montaj. Livrarea se asigura pana in fata imobilului sau pana la cel mai apropiat punct de acces auto.
Costul de livrare este un cost fix, afisat in pagina produsului si nu difera in functie de comanda, de numarul de produse sau adresa de livrare.
Livrarea se realizeaza cu masini proprii sau prin firme de curierat partenere si nu implica livrarea pana in casa. Clientul se ocupa de preluarea coletelor de la masina.
Ridicarea personala este disponibila pentru produsele din stoc doar dupa inregistrarea si confirmarea unei comenzi online. Ridicarea se face de la depozitul situat in Popesti Leordeni, Str Pavel Ceamur nr 9. In acest caz nu exista nici un cost de livrare.
3. In cat timp primeste produsul comandat?
Termenele de livrare variaza in functie de mai multi factori. De regula comenzile se livreaza intr-un interval de 2-10 zile. Daca anumite produse au termene mai mari de livrare, aceste termene sunt specificate in pagina de produs. Dupa plasarea unei comenzi vei fi contactat telefonic si vom stabili de comun acord data de livrare.
4. Ce contin coletele?
Toare produsele comandate se livreaza demontate, in cutii de carton. Coletele contin piesele de mobilier, instructiunile de montaj si feroneria necesara montarii (suruburi, manere, balamale etc.).
5. Cum se face plata?
Plata se poate face cu cardul online, prin transfer bancar sau ramburs, numerar, la livrare. Dupa inregistrarea comenzii, indiferent de modul de plata selectat, vei primi prin email o factura proforma in baza careia poti face transferul bancar.
6. Executati mobila la comanda?
Nu realizam mobilier la comanda, dupa dimensiunile si schitele clientului. Deasemeni, nu ne deplasam la adresa clientului pentru a efectua masuratori. Pentru mai multe detalii ne poti contactati prin email la comenzi@kalithea.ro
7. Ce se intampla daca mobila este avariata? Care sunt conditiile de retur?
Ai dreptul si obligatia de a verifica integritatea coletelor si in cazul in care observi nereguli sa le semnalezi in nota de expediere (awbul curierului) si sa ne anunti in cel mai scurt timp. Daca deteriorarile sunt severe, recomandam refuzul coletelor. Deteriorarile datorate transportului, semnalate ulterior receptionarii, nu vor fi supuse despagubirilor.
Conform legislatiei in vigoare clientii au dreptul să returneze produsele comandate, fără alte penalităţi, în termen de 14 zile calendaristice, daca se prezinta intacte, in ambalajele originale, fara urme de montaj, deteriorare, lovire etc.
8. Ce perioada de valabilitate au promotiile? Pot beneficia de pretul unei promotii dupa expirarea acesteia?
Atunci cand exista promotii, reduceri si vouchere cadou veti gasi specificat clar, in cadrul paginilor de produs, data la care promotia va expira. Promotiile sunt valabile strict in limita stocurilor disponibile. Valabilitatea pretului este inscrisa pe factura proforma si, de regula, este de max 2 zile dupa expirarea promotiei. Ne rezervam dreptul de a modifica oricand preturile fara instiintari prealabile.
9. Produsele comandate online vor arata exact ca pe site?
Imbunatatim permanent calitatea imaginilor prezentate pe site si le actaulizam in functie de culorile, accesoriile, manerele disponibile. Totusi, trebuie retinut ca imaginile au doar caracter informativ iar nuantele pot diferi de la monitor la monitor. Toate produsele sunt insotite de descrieri, caracteristici, dimensiuni si culori disponibile, de aceea va sugeram sa parcurgeti cu atentie toate informatiile din paginile produselor.
10. Care este garantia produselor?
Toate produsele au garantie de minim 24 luni.