Livrare si Retur Mobila

Livrarea mobilierului se efectueaza in cea mai mare parte direct, prin flota proprie, insa avem alaturi si parteneri de incredere care ne ajuta sa ne respectam promisiunile si termenele de livrare. 

Transportul mobilierului va fi programat in functie de graficul intern de livrari, insa in strans acord cu dorintele si disponibilitatea clientului. Desi nu intotdeauna ne putem plia dupa programul tau, incercam sa fim cat mai aproape sau sa-ti oferim tot suportul necesar astfel incat sa te poti organiza din timp pentru preluarea comenzii.

Dupa inregistrarea comenzii vei primi atat confirmarea acesteia pe email cat si telefonic, in maxim 24 ore lucratoare de la finalizare. Poti discuta atunci orice detaliu suplimentar cu un consultant kalithea.ro, inclusiv date sau intervale de livrare preferate. Modificarile de comenzi, produse, nuante etc. se pot face doar dupa confirmarea lor scrisa, prin email/sms, astfel incat sa fie clare si explicite pentru ambele parti.

1. Costuri de Livrare

Costurile de livrare sunt fixe, afisate clar in pagina de produs si in cosul de cumparaturi si nu difera in functie de destinatie sau numar de produse comandate.

2. Termen de Livrare

Incercam sa mentinem intotdeauna in stoc produsele noastre astfel incat termenul de livrare sa fie cat mai scurt. Pentru produsele cu ridicare din depozitul nostru, termenul este de aprox 24 ore. Pentru livrarile in intreaga tara termenul variaza intre 1 si 7 zile lucratoare, in functie de locatie, programari anterioare pe o anumita  localitate sau regiune a tarii, gradul de incarcare al masinilor pe zona respectiva. 

Livrarea este confirmata telefonic cu cel putin o zi in avans si, pe cat posibil, se estimeaza un interval orar de livrare (acesta poate varia insa in functie de trafic, evenimente neplacute, conditii meteo etc.). Desi incercam zilnic sa tinem cont de cerintele tuturor clientilor nostri, nu putem garanta livrarea la ore fixe din zi. In schimb, vei primi in ziua livrarii un sms cu numarul soferului si poti pastra legatura cu acesta pentru un interval mai exact. Iti multumim pentru intelegere daca nu-ti poate raspunde imediat, avand in vedere ca poate fi la volan, la o alta livrare sau intr-o alta convorbire! Va reveni el catre tine in maxim 30 de minute sau poti reveni dupa acest interval.

Situatiile exceptionale de tipul livrari in weekend, peste program sau intr-un anumit interval se discuta punctual, in functie de disponibilitatea masinilor la momentul respectiv, doar pentru Bucuresti si Ilfov, si fac obiectul unor costuri suplimentare.

3. Conditii de livrare

Transportul este asigurat doar pana in fata imobilului sau pana in cel apropiat punct in care masina poate ajunge. In functie de produsul comandat, coletele pot avea intre 50 si 250 cm, respectiv intre 5 si 50 kg, asa ca asigura-te ca preluarea lor sa fie facuta de persoana/persoanele potrivite. Transportul produselor de la masina pana la/in locuinta cumparatorului nu este obligatia conducatorului auto.

Daca marfa nu poate fi livrata din cauza clientului (adresa incorecta, numar de telefon gresit etc.), intreaga raspundere pentru neplacerile cauzate de intarzieri apartine clientului.

Mobilierul se livreaza la colet, sub forma de kit ambalat in cutii de carton. Coletele includ feronerie si instructiuni de montaj. In cadrul pretului prezentat in pagina de produs nu se include montajul si nu oferim acest serviciu. Comenzile se preiau, se prelucreaza si livreaza in limita resurselor disponibile si in functie de graficul intern de livrari. Nu ne asumam raspunderea pentru intarzierile datorate cauzelor de forta majora (inundatii, cai de acces inzapezite, impracticabile etc). In acest caz, transportul se va reprograma in functie de posibilitatile de transport.

4. Politica de returnari

Potivit legislatiei in vigoare, clientii (persoane fizice) au dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Orice retur trebuie să fie precedat de o notificare a intenţiei de retur. Această notificare se poate face pe mail sau fizic, la depozit, in termenul prevazut de lege. Returul trebuie să fie însoţit de factura de achizitie. Clientul trebuie sa mentioneze în notificare dacă doreste rambursarea banilor sau schimbarea produsului. În cazul în care nu se respecta toate condiţiile de retur, ne rezervam dreptul de a nu accepta returul.

In cazul în care produsele la care se solicita returnarea prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri mecanice, componente sau accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate, Kalithea.ro are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o anumita suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciului. În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 14 zile de la retur. In acest cost intra doar valoarea produselor,nu si transportul aferent comenzii sau costul altor servicii.

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna: produsele executate sau modificate dupa specificatiile consumatorului, produsele distinct personalizate, produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid sau produsele comandate online care sunt ridicate direct din magazin. In cazul produselor executate la comanda, clientul poate pierde avansul achitat daca din motive ce nu tin de vanzator comanda nu a putut fi finalizata la timp si livrarea nu s-a putut face.

Poti returna orice produs de mobilier doar daca  este sigilat, ambalat in aceleasi conditii in care a fost livrat. Nu putem accepta ca retur produsele care au fost  montate. Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. "Cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre Client".

Ai dreptul si obligatia de a verifica integritatea coletelor la livrare si, in cazul in care observi nereguli, sa le semnalezi in nota de expediere. Deteriorarile  datorate transportului, semnalate ulterior receptionarii nu vor fi supuse despagubirilor.


Va invitam sa consultati si pagina de: Termeni si conditii de utlizare Kalithea.ro si sectiunea de Intrebari Frecvente.

Pentru informatii suplimentare nu ezitati sa ne contactati folosind formularul de contact, prin email la comenzi@kalithea.ro sau telefonic la 0756.648.652.