Intrebari Frecvente

1. Cum cumpar? Cum trimit o comanda?
         Comenzile se trimit doar online, adaugand produsele in cosul de cumparaturi. Detalii suplimentare despre procesul de comanda puteti citi si in pagina Cum Cumpar mobila?


2. Cum se face livrarea produselor?  Cat costa livrarea si ce optiuni exista pentru livrare?
          Dupa trimiterea comenzii, veti fi contactat telefonic de catre departamentul nostru de vanzari pentru a stabili toate detaliile de livrare. In Bucuresti si zonele limitrofe livrarea se face cu autoturismele proprii, iar in tara prin Curierat Rapid. Costul livrarii este de 70 ron, indiferent de destinatie sau produse comandate.

Mobila se livreaza demontata, in colete, cu instructiuni de montaj. Livrarea se asigura pana in fata imobilului sau pana la cel mai apropiat punct de acces auto.

mobila intrebari


 3. In cat timp primesc produsul comandat?
          Termenele de livrare variaza in functie de mai multi factori. De regula comenzile se livreaza intr-un interval de 7-10 zile. Anumite produse au termene mai mari de livrare, termene ce sunt specificate in pagina de produs. Dupa plasarea unei comenzi veti fi contactat si de comun acord vom stabili data de livrare.


4. Ce contin coletele?
          Toare produsele comandate se livreaza demontate, in cutii de carton. Coletele contin instructiunile de montaj si feroneria necesara montarii produsului (suruburi, manere, balamale etc)


5. Cum se face plata?
          Plata se poate face  cu cardul online, prin transfer bancar sau ramburs cu mentiunea ca pentru livrarea oriunde in tara, prin Curierat rapid, solicitam achitarea in avans a unui minim de 50% din valoarea comenzii). Dupa inregistrarea comenzii, indiferent de modul de plata selectat, veti primi prin email o factura profroma. Folosind proforma veti putea face transfer sau depunere in cont bancar. Deasemeni pe factura exista un link de plata cu cardul online, astfel puteti plati cu cardul integral sau doar avansul solicitat de 50%.


6 Executati mobila la comanda? Care sunt conditiile si pasii pentru mobila la comanda?
          Nu realizam mobilier la comanda, dupa dimensiunile si schitele clientului. Deasemeni nu ne deplasam la adresa clientului pentru a efectua masuratori. Totusi la anumite produse standard, contra cost, se pot efectua mici modificari de dimensiuni. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati prin email la comenzi@kalithea.ro


7. Ce se intampla daca mobila este avariata, care sunt conditiile de retur?
          Conform legislatiei in vigoare clientii au dreptul să returneze produsele comandate, fără alte penalităţi, în termen de 14 zile calendaristice. Aveti obligatia de a verifica integritatea coletelor si in cazul in care observati nereguli sa le semnalati in nota de expediere. Deteriorarile  datorate transportului, semnalate ulterior receptionarii nu vor fi supuse despagubirilor.


8. Ce perioada de valabilitate au promotiile? Pot beneficia de pretul unei promotii dupa expirarea acesteia?
          Atunci cand exista promotii, reduceri si vouchere cadou veti gasi specificat clar, in cadrul paginilor de produs data la care promotia va expira. Promotiile sunt valabile strict in limita stocurilor disponibile. Ne rezervam dreptul de a modifica oricand preturile fara instiintari prealabile.


9. Produsele comandate online vor arata exact ca pe site?
         Majoritatea imaginilor prezentate pe site sunt reale. Totusi trebuie retinut ca imaginile au doar caracter informativ. Toate produsele sunt insotite de descrieri, caracteristici, dimensiuni si culori disponibile, de aceea va sugeram sa parcurgeti cu atentie toate informatiile din paginile produselor. 


10. Care este garantia produselor?
         Toate produsele au garantie de minim 24 luni.